
Na čo slúži Business Intelligence?
- Zvýšenie zisku – prostredníctvom nástrojov BI dokážete ohodnotiť klientov a tak ich lepšie rozlišovať z hľadiska výnosnosti a nevýnosnosti
- Znižovanie nákladov – zavedenie BI má výrazný vplyv na efektivitu a využívanie času zamestnancov, ktorí spracuvávajú analýzu
- Zlepšenie CRM – zavedenie metód BI do spoločnosti umožňuje lepšie narábanie s informáciami o klientoch, a v rámci analýz nájsť skryté súvislosti o klientoch, prostredníctvom ktorých je možné lepšie vyhovieť ich individuálnym potrebám
Business Intelligence je súbor procesov, technológii a nástrojov, ktoré dokážu spracovať údaje na informácie, informácie na znalosti a znalosti na plány. Cieľom tohto procesu je účinne a účelne podporovať rozhodovanie v spoločnostiach. Tento systém je postavený na princípoch multidimenzionálnych pohľadov na podnikové údaje a podporuje analytické a plánovacie činnosti spoločnosti.
Výhody Business Intelligence MAGIC
- Systém overený praxou: zamestnanci majú mnohoročné skúsenosti s implementáciou MAGIC
- Rýchla a nenáročná implementácia: k dispozícií sú aplikácie pre rôzne oblasti využitia, ktoré sa jednoduchou modifikáciou môžu upraviť podľa individuálnych potrieb klientov
- Intuitívne prostredie: nie sú nutné školenia, ovládanie BI je veľmi jednoduché
- Konsolidácia údajov: údaje môžu byť importované z rôznych databáz, súborov, Excel tabuliek
- Automatický zber údajov: údaje sa importujú automaticky z primárnych zdrojov, bez nutného zásahu obsluhy
- Otvorenosť pre budúci rozvoj: BI MAGIC je neustále inovovaný, vznikajú nové reporty a rozširujú sa zdroje údajov
- Obchod: prehľady predaja podľa komodit alebo oblasti, prehľady podľa časových obdobiach, sledovanie objemu predaja a ziskovosti
- Financie: prehľady nákladov a výnosov, finančná analýza, špeciálne finančné výkazníctvo, porovnávanie plánu so skutočnosťou
- Marketing: sledovanie a vyhodnocovanie marketingových akcii, analýza zákazníkov a ich správaní
- Personalistika: prehľady vyťaženia pracovníkov, sledovanie nákladov na kvalifikáciu, sledovanie nákladov na získavanie pracovníkov, sledovanie sezónnych trendov
- Plánovanie výroby: sledovanie voľnej a alokovanej disponibilnej kapacity strojov a pracovníkov
- Servis: sledovanie servisných pracovníkov, sledovanie a analýza výskytu porúch
- Sklady: sledovanie obrátkovosti zásob, stavu zásob, vývoja zásob, ležiakov
Mám záujem o predvedenie programu