Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Úspech znamená poznať potreby svojho zákazníka. Už nestačí len dodať tovar alebo službu, ale pre budúce zisky je potrebné mať k dispozícii informácie o svojich aktuálnych aj potenciálnych zákazníkov na jednom mieste, bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzate. Rozumieť zákazníkovi a jeho potrebám znamená dobre poznať históriu spoločného vzťahu. Keď behom pár sekúnd máte možnosť zistiť čokoľvek, od zápisu z prvého stretnutia až po e-mail, ktorý vám poslal po dokončenej zákazke, zvýšite efektivitu ďalšej spolupráce, pretože na detailoch záleží.
Stačí Vám len mobil s prístupom na internet, a môžete organizovať svoj pracovný program (úlohy, schôdzky, telefonáty). Ak sa Vám nepodarí úlohy dokončiť, môže byť prehľad presunutý delegovanej osobe, ktorá jednoduchým spôsobom zistí, aké úlohy sú potrebné dokončiť. Zjednodušte evidenciu obchodu a zároveň získajte dokonalý prehľad nad vaším obchodom. EPESI CRM zúročuje mnoho rokov vývoja CRM systémov. Využívajte najlepšie praktiky v oblasti riadenia obchodu a riadenia vzťahov so zákazníkmi.
Zabudnite na zabúdanie. EPESI CRM si pamätá a stráži termíny za Vás. Všetky stretnutia, úlohy aj telefonáty sú v jednom interaktívnom kalendári, ktorý je ovládaný pomocou ťahania myši (drag & drop). Ponúka možnosť zdieľať ho s kolegami alebo prepojiť s mobilom a inými aplikáciami. Správa aktivít v CRM Vám zjednoduší prácu aj samotný predaj.
Uľahčite si vytváranie reportov a zbavte sa neustáleho čakania na aktuálne výsledky jednoduchým zobrazením analýzy z aktuálnych údajov. Skontrolujte, aké zisky majú obchodníci k aktuálnemu dňu, koľko je rozpracovaných obchodov, v akých objemoch alebo s akou úspešnosťou.
Výhody CRM:
- evidencia zákazníkov (odberateľov, dodávateľov)
- evidencia kontaktných osôb ku zákazníkom
- sledovanie aktivít ku zákazníkom (telefónne volania, schôdzky, úlohy)
- sledovanie obchodných prípadov ku zákazníkom
- sledovanie projektov a tiketov ku zákazníkom
- evidencia poznámok ku zákazníkom
- evidencia e-mailov ku zákazníkom, kontaktným osobám, úlohám, schôdzkam, projektom, obchodným prípadom
- nastavenie upozornení ku schôdzkam, telefónnym volaniam, úlohám
- sledovanie zmien na úlohách, obchodných prípadoch, schôdzkach, projektoch
- zapisovanie oznámení na nástenku
- zobrazenie údajov v grafickom kalendári
- vytváranie e-mailových správ
- prístup z PC, tabletu alebo mobilu