HELPDESK servis
HELPDESK umožňuje centrálnu evidenciu zákazníckych požiadaviek (tiketov) z viacerých informačných kanálov (telefón, mail, web) na jednom mieste. Primárny žiadateľ (zákazník) je priebežne informovaný, v akom stave sa jeho požiadavka nachádza. Prínosom HELPDESKU je ľahká dostupnosť podpory 24 hodín denne a 365 dní v roku.
Z tiketov zapísaných v HELPDESKu sa vytvárajú servisné zákazky.
- podpora 24 hodín denne a 365 dní v roku
- automatické preberanie požiadaviek z e-mailu
- vytváranie automatických odpovedí na požiadavky
- portál pre zákazníkov so zoznamom požiadaviek a “častými otázkami”
- užívateľsky definované polia v zápise požiadaviek
- podpora rtf a html v odpovediach na požiadavky
- vytváranie interných poznámok k požiadavkám
- definícia SLA
Servisné zmluvy
Spoločnosti, ktoré majú uzatvorené zmluvy o servise a údržbe, si môžu tieto zmluvy evidovať v servisných zmluvách. V servisnej zmluve je uvedené číslo zmluvy, spôsob fakturácie, zoznam servisovaných zariadení, fakturačné údaje, platobné podmienky a priložené elektronické dokumenty.
Servisné zmluvy sa využívajú pri plánovaní servisných prehliadok a pri fakturácii prenajmov zariadení.
Plánovaný servis
Poruchy a núdzové opravy znižujú vašu prevádzkyschopnosť a príjmy. Aktívnym plánovaním servisu a preventívnou údržbou sa im môžete vyhnúť. Plánovať sa oplatí.
Ku jednotlivým servisným zariadeniam si nastavíte intervaly servisných prehliadok. V plánovaní servisu vás bude systém upozorňovať na blížiace sa prehliadky. Z plánovacej tabuľky vytvoríte servisné zákazky, ktoré sa automaticky zapíšu do kalendára servisu.
- zníženie porúch a núdzových opráv
- rôzne intervaly plánovania servisu
- automatické vytváranie servisných zákaziek
Mám záujem o predvedenie programu Servis a riadenie údržby