Praktické výhody mobilného CRM

tablet-791050_640Mobilné CRM je technologická vychytávka s radou výhod praktického využitia. Pri správnom používaní umožňuje zvýšiť objem predaja, urýchliť cash-flow, skrátiť predajný cyklus, pomáhať so zberom dát, zvýšiť produktivitu a mať prehľad o všetkých aktivitách bez ohľadu na to, kde sa používateľ zrovna nachádza. Aj nezávislé agentúry potvrdili, že vďaka mobilnému CRM stúpa produktivita obchodníkov až o 87%.

Predajcovia môžu využiť mobilné CRM k správe obsahu, prezentáciám obchodných výsledkov a k informačným správam. Vďaka mobilným telefónom a tabletom je možné spracovať množstvo ťažko zapamätateľných údajov, ukladať informácie o zákazníkoch, spracovávať analýzy, skenovať informácie z vizitiek, a tým si uľahčiť každodennú zdĺhavú prácu.

Mobilné CRM povoľuje prístup k dátam každému oprávnenému pracovníkovi bez toho, aby sa fyzicky musel nachádzať v kancelárií alebo pri počítači. Každý obchodník na služobnej ceste alebo počas choroby či dovolenky ocení výhody prístupu k aktuálnym informáciám v CRM, stačí mať len k dispozícií mobilné zariadenie a internet.

Podniky, ktoré zaviedli mobilné CRM do svojej činnosti sa zhodli na tom, že investícia sa im preukázateľne vrátila. Kvalita dát sa im podstatne zlepšila a kvôli jednoduchej a okamžitej dostupnosti dokázali činiť lepšie informované rozhodnutia a premeniť omnoho viac obchodných príležitostí.

V súčasnej dobe s veľkou konkurenciou je omeškanie vybavenia objednávky, z dôvodu čakania na schválenie, viac ako nežiaduce. Ak sú pracovníci poverený úkonom schvaľovania mimo kancelárie, nie je nutné čakať na ich návrat, prostredníctvom CRM môže na tu činnosť delegovať iného pracovníka. Včasné alebo dokonca skoršie vybavenie objednávky vedie k spokojnosti zákazníka, čo je alfa omegou úspešného podnikania.

 

top